Zwemploeg Woensdag afsluiting van de zomeractiviteiten van de fiftyfit-groep 28082018

Aan alles komt een eind. Ook aan de mooie zomeractiviteiten die onze vrouwenclub heeft mogen ontplooien. Om dat te vieren hebben Sharda en Glenn een feestelijke bijeenkomst georganiseerd voor alle fiftyfit-leden. Gepland stond een mooie boswandeling waarna een BBQ-lunch op het tuincomplex van Sharda en Glenn. Omdat de weergoden ons minder gestemd waren is besloten om de ontmoeting te realiseren ten huize van Sharda en Glenn aan de Fisherstraat. Een heel gezellig optrekje waar gastvrijheid de boventoon voerde onder veel huiselijkheid en humor. Er is veel gelachen, heerlijk gesmuld van al het lekkers maar er zijn ook serieuze zaken aan de orde geweest. Dank ook Sita Balla voor de heerlijkheden die je hebt meegenomen. Heerlijk BBQ als onderdeel van een heel menu werd ons geserveerd. Zaliggggg!
Stichting Dunya Nederland heeft deze zelf bereide lunch graag gesponsord 😘
Dank jullie wel allemaal voor het prachtige seizoen en de mooie sportieve ontmoetingen die we hebben gehad.
Nu weer starten met het zwemmen op woensdag 5 sept