Stichting Dunya zwemproject erop of eronder

Met veel plezier en enthousiasme wordt er 2 keer per week gezwommen in het zuiderpark. Op woensdag wordt er deelgenomen aan de Fiftyfit door 12 dames olv Sharda  en op de zondagmorgen worden er baantjes getrokken door 12 dames olv Roekshana . Na het zwemmen is er ruimte voor wateryoga in het buitenbad op zondag waar heel actief aan wordt deelgenomen door de dames. Het is een levendige boel waar de dames hun best doen om fit te worden en te blijven en vooral om tijd te besteden aan zichzelf. Tijd voor recreatie los van het gezin en alle verplichtingen die de thuissituatie met zich mee brengt. Vrouwen van Dunya genieten van het bewegen en van elkaar. Dagelijkse zaken worden tijdens en na het zwemmen met elkaar besproken en er wordt veel gelachen met en onder elkaar. Dames hebben veel plezier met elkaar en bespreken samen vaak ook serieuze zaken die het leven met zich meebrengt. Naast het reguliere banenzwemmen worden er allerlei oefeningen gedaan om fit te worden en te blijven olv een instructeur op de woensdag.

Na het zwemmen is er een gezamenlijk koffiemoment in de kantine van het zwembad waarna de dames gezellig samen uithijgen. Lekker met elkaar dagelijkse dingen bespreken die men vaak niet in de eigen huiselijke kring kwijt kan. Waardevolle momenten die we koesteren binnen onze Vrouwenvleugel. Dit alles onder ziedende begeleiding van Roekshana Wagid Hossain. Chapeau dames!