Sponsoren

Wie zijn onze sponsoren van de 10e Kerstbrodenactie?

Foto: Directeur Daniël Gobinda en zijn jongere broer Stephan Gobinda assisteert hem in het bedrijf.
Daniël en zijn jongere broer Stephan Gobinda, twee jonge ondernemers, die samen Gobinda Mixed Metals runnen in Ridderkerk, een prachtig businessmodel in de metaalindustrie van twee jonge mannen, die het ondernemersbloed met de paplepel hebben ingegoten gekregen van pa Perkash Gobinda. Op internationaal nivo weten zij handel te drijven met landen als Amerika, China, Brazilië, Polen en India.
Dit is één van de drie succesvolle, internationale bedrijven die Perkash heeft weten op te zetten met zijn vrouw Rita Gobinda aan zijn zijde. En dat zij maatschappelijk zeer betrokken zijn blijkt uit het feit dat zij, in Rotterdam, al jaren de hoofdsponsor zijn van Stichting Dunya Nederland, in de 1000-Kerstbrodenactie.Rita, die zich bezig houdt met de goede doelenorganisaties, gaat ieder jaar persoonlijk mee met voorzitter Lucia Baboelal om met Kerst eenzame ouderen in de samenleving te verblijden met een Surinaams Kerstbrood. Dit om hen te bedanken voor alles wat ze voor ons gedaan hebben en om ze een hart onder de riem te steken. Dit jaar alweer de tiende editie van de Kerstbrodenactie van Stichting Dunya Nederland.

Auteur: L.S.Baboelal-Thakoer (voorzitter)