Rijschool Enjoy Driving

In gesprek met de jonge ondernemers. Suraj Ramdien (26) en Akash Jaggoe (26) van Rijschool Enjoy Driving.

Twee neven die tevens beste vrienden zijn. Ze bouwen met én op elkaar. De belangrijkste ingrediënten om samen succesvol te kunnen ondernemen voor ons? “kritisch zijn naar elkaar toe, veel humor en zakelijke afspraken nakomen. Dit vormt ons tot een sterk team.”

Akash komt uit een ondernemende familie. Zijn vader heeft een aannemersbedrijf waar hij als kleine jongen al hielp met klussen. Jong geleerd is oud gedaan is de gezegde. Na vele bijbaantjes op jonge leeftijd was één ding zeker, voor een baas werken is geen optie. Op zijn 21ste nam Akash neef Suraj op sleeptouw mee en richtte ze samen Rijschool Enjoy Driving op. Één van de succesvolle ondernemingen die Akash heeft.

Op de vraag, hoe zorg je voor een goede balans tussen je bedrijven en het thuisfront, antwoordde hij: “Samen veel op vakantie, ik heb een jong gezin met binnenkort een kleine erbij. Ik wil er ook zijn voor mijn gezin en een vakantie is dan de ultieme ontspanning. Zo zorg ik voor de juiste balans!” Aldus Akash.

Suraj legt zijn focus sec op de Rijschool. Het is een bescheiden jongeman van weinig woorden blijkt tijdens het gesprek. Zijn neef beschrijft hem als talentvol en zeer behulpzaam. Naast het runnen van een rijschool heeft hij momenteel nog een parttime baan. Daarnaast helpt hij ondernemers met websites, flyer ontwerpen etc. Van alle markten thuis kun je wel stellen. Bescheidenheid siert de mens, blijkt dan ook bij Suraj. Dat beide heren ambitieus zijn is goed te horen tijdens dit gesprek. Ze denken op lange termijn en investeren goed in het hier en nu. Met deze jonge ondernemersgeesten gaat het zeker goed komen!

Wat is jullie beweegreden om de kerstbroden actie te sponsoren? Nu we in contact zijn gekomen met Stichting Dunya Nederland komen we over een drempel. We doen graag wat voor onze eigen ouderen waar we feeling mee hebben. Dat we financieel steunen is belangrijk maar we vinden het nog belangrijker om op de dagen zelf aanwezig te zijn. Én om deze ouderen te omarmen.

Dat we meer gaan horen van deze heren is een feit!

Auteur Rishmie Chotkan (Secretaris)