Drogisterij Starrenburg

“U hoeft niet ver te lopen, u kunt ‘t gewoon dichtbij kopen!”

Drogisterij Starrenburg is gestart in het jaar 1964 door de ouders van Gerard Starrenburg (48). Sindsdien al gevestigd aan de Schaarsbergenstraat 57 in Den haag. Na het overlijden van zijn vader heeft Gerard zich fulltime gebogen over het familiebedrijf. Deze buurt drogisterij is 7 dagen per week geopend en kent een oppervlakte van 220m2. Zou je niet verwachten als je er langs loopt. Ik wandel in de drogisterij en verbaas me over de grootte en het giga assortiment. Van chloor tot aan parfum!

Terwijl Gerard een klant aan het helpen is, kijk ik me ogen uit. Tegenwoordig is de drogisterij ook een afhaalpunt van postpakketten. Een goede reden voor mij als shopaholic om er vaker te komen.

Hoe houdt een buurt drogisterij zolang stand? “We zijn klant en servicegericht, één op één contact met de klant, passend advies, dat maakt dat wij ons onderscheiden ten opzichte van de concurrent. Ook hebben we een veel ruimer assortiment dan hen”.

Gerard is een echte ondernemer! Service en vakkennis heeft de familie Starrenburg hoog in het vaandel staan. “We grenzen aan een multi-culturele wijk en dat betekend dat je moet kijken naar de wensen en behoeftes van deze groep afnemers. Doordat we dat creatief inrichten bestaan we al wat jaren!”

Nemen je kinderen de zaak over om de familie traditie in stand te houden? “Ik adviseer hen om zelf eerst te studeren en zich breder te oriënteren. Zelf was ik niet de slimste student! 🙂 Als mijn kinderen later de behoefte hebben om de zaak over te nemen, dan gaan we rondom de tafel” aldus Gerard.Een mooie drogisterij nabij het Zuiderpark. Absoluut de moeite waard om hier binnen te stappen en de kerst inkopen te doen!

Stichting Dunya Nederland bedankt Gerard Starrenburg voor zijn donatie m.b.t. de kerstbroden actie 2018.

Wat kunt u er vinden? Zelfzorgmedicijnen, producten voor persoonlijke verzorging, cosmetica en parfums, schoonmaakartikelen, kraam- kado-ideeen en nog veel meer.
De openingstijden zijn: maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 18.00uur en zaterdag van 8.00 uur tot 17.00uur & iedere zondag van 12.00uur tot 17.00uur

Auteur Rishmie Chotkan (Secretaris)