Cooking day out voor 60+ ouderen 28082016

Op zondag 28 augustus 2016 organiseert Stichting Insaaf en stichting Dunya in samenwerking met lokale ondernemers cooking day out voor 60+ ouderen.
Op deze middag zullen verschillende ondernemers hun kookkunsten tentoonstellen ten behoeve van de ouderen, die dan geheel kosteloos kunnen genieten van een heerlijke, maar vooral ook gezonde en gevarieerde maaltijd.
Verder zal ook zorg worden gedragen voor de entertainment op deze dag. Er zal muziek aanwezig zijn,die de ouderen terugvoeren naar hun jeugdjaren in hun land van herkomst.
Dit wordt allemaal op vrijwillige basis verzorgd en de kosten zullen worden betaald door de stichtingen met behulp van hun sponsoren.
Al dit sociaal werk zou uiteraard niet mogelijk zijn zonder behulp van de vele vrijwilligers die zich steeds weer inzetten om de ouderen en leuke dag te bezorgen. Op deze wijze tracht stichting Insaaf en stichting Dunya Nederland een brug te slaan tussen kwetsbaren in de samenleving en ondernemers/ vrijwilligers.

Ook op deze wordt de bekende Suriname Festival gehouden, ook daar heeft u geheel kosteloos toegang voor.
Mis deze dag niet, zowel aan de kookactiviteit en festival kunt u kosteloos deelnemen