Bezoek Japanse Tuin In Clingendael 05 mei 2018

De Vrouwen Werkgroep van Stichting Dunya Nederland organiseert op zaterdag 5 mei 2018.Een trip naar de Japanse tuin in Clingendael.

Nadat men zich heeft verzamelt in Zuiderpark in Den Haag om 11:15 uur. Voordat wij zouden vertrekken begon Lucia Babulal eerst een broodje pom, ghoegrie en een flesje koude water uit te delen, daarna is de groep met 3 auto’s vertrokken richting de Japanse tuin, Daar aangekomen moesten wij nog op twee dames wachten, deze zouden met de fiets er naar toe fietsen. Na enkele minuten waren wij compleet en kon de groep van 15 dames den met de wandeling beginnen richting de Japanse tuin, na ongeveer 20 minuten zijn wij gestopt om gezellig met de groep te starten met picknicklunch in het park, de ene groep zocht de zon op en de andere een schaduw plek, daarna werden de lekkers die door de dames zijn gemaakt bojo, broodcake, cashewcake, pindakoek uitgedeeld.
Na de picknicklunch te hebben genuttigd zijn de dames de Japanse tuin gaan bezichtigen die zag er mooi en prachtig uit zie de foto reportage die door Glenn zijn gemaakt.
Aan alles komt er een einde het is een leuke en gezellige dag geweest en de groep dames namen om 14:30 uur afscheid van elkaar.
Aan allen die deze trip georganiseerd en geholpen hebben om wat lekkers te maken, waardoor het een geslaagde dag is geworden.
Als nog bedank het was top.