Een schitterende afsluiting van het zwemseizoen met de Dunyadames op een stralende dag

zondag 22 juli was de jaarlijkse BBQ- bijeenkomst van de vrouwenclub van Dunya. Deze keer, op uitnodiging van Glenn, op hun mooie tuincomplex, gemiddeld van de prachtige natuur in de Uithof. Enthousiasme straalde ervan af want alle dames hadden wat lekkers meegenomen. Zo ontstond er een zeer gevarieerde aanbod van heerlijk eten en drinken. De dawet ontbrak ook niet, klasse! Zowel de zwemsters van de woensdag alsook van de zondag waren aanwezig, een mooie gelegenheid om elkaar beter te keren kennen.

Na een mooie wandeling in de Uithof konden we aan de BBQ-dat voorbereid was door Glenn, Ruben en Galiel. Ieder heeft haar gerecht kunnen presenteren en in elkaars gezelschap en goede sfeer hebben we een fantastische dag beleefd. Het was in 1 woord GEWELDIG!

Met dank aan allen die zich ingespannen hebben hiervoor. Speciale dank aan Glenn voor het beschikbaar stellen van de accommodatie. Glenn ook grote dank voor het vastleggen op de website van de prachtige dag👌🏽👌🏽