Age-friendly Cities Conference op 3 oktober 2017

Age-friendly Cities Conference op 3 oktober 2017 werd bij Stichting Eekta gehouden.
Den Haag organiseert internationaal congres rondom Seniorvriendelijke stad: de ‘Age-friendly Cities Conference 2017’
Op 2, 3 en 4 oktober staat Den Haag volledig in het teken van de Age-friendly Cities Conference 2017, een internationaal congres waarvoor de gemeente Den Haag zo’n 50 steden uitnodigt, waaronder New York, Manchester, Bangalore, Frankfurt en Suzhou (China), om onder andere kennis te maken met de Haagse aanpak op het gebied van zorginnovatie voor senioren. Den Haag is reeds in 2015 als eerste stad van Nederland toegetreden tot het netwerk van Age-friendly Cities van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO). Het congres bevat plenaire onderdelen, vele workshops en werkbezoeken in de stad en biedt volop ruimte voor gezamenlijke discussie

Stichting Dunya Nederland was aanwezig en Lucia Baboelal heeft een kerstbrood van 2 meter laten maken en ook 80 kerstbroden door bakkerij Ashok, die zelf ook aanwezig was om de lange kerstbrood te presenteren en te snijden, en dit is onder de gasten verdeeld die het heerlijk vonden.

Foto’s Age-friendly Cities Conference zie onder die gemaakt zijn tijdens deze bijeenkomst bij Stichting Eekta, die door de vrijwilligers van Eekta heel goed was verzorgd.