10e editie Kerstbroden actie is geslaagd

Stichting schreef: “Met zeer veel vreugde mogen wij U allen mededelen dat de startschot van de 10e editie – kerstbroden actie-is geslaagd! Stichting Dunya Nederland is een feit in Den Haag en omgeving. Stichting Dunya Nederland zet ouderen voor de 10e keer rondom de feestdagen in het zonnetje door ze een kerstbrood aan te bieden. Dit als gebaar dat wij ons over hen buigen en ten alle tijden een luisterend oor bieden. Dat deze boodschap over is gekomen was zichtbaar aanwezig tijdens de startschot op woensdag 12 december in het WZH Transvaal in Den Haag. We hebben warmte gevoeld, knuffels gedeeld, complimenten gegeven en ontvangen!  Als kers op de taart heeft onze voorzitter Lucia Baboelal de stadsspeld ontvangen voor haar jarenlange inzet. Uitgereikt door wethouder Parbhudayal die tevens aanwezig was om de 3 meter lange kerstbrood aan te snijden.

Wij feliciteren onze voorzitter met deze mooie stadsspeld. Erkenning is belangrijk, vooral als je je belangeloos inzet om voor anderen te dienen. Dit is dan ook goed gelukt!
Wij hebben integriteit hoog in het vaandel staan.Dat wij de ANBI status hebben ontvangen beaamt hoe transparant wij te werk gaan. Onze penningmeester Galiel Wagid Hosain is een guru als het gaat om cijfers én centjes.
Zijn harde werken achter de schermen is wat wij besteden aan projecten voor onze doelgroepen. Wij bedanken Galiel voor zijn kritische kijk op zaken! Een stichting is enkel succesvol als je ook vrijwilligers én sponsoren hebt zoals wij die hebben.
Deskundig, behulpzaam, liefdadig en zoveel meer. Daarom maken wij als bestuur van Stichting Dunya Nederland een diepe buiging naar al onze vrijwilligers en sponsoren.
Zonder jullie geen Dunya! Dit jaar slaan wij succesvol een brug naar de volgende generatie!

De jonge gedreven ondernemers die zijn benaderd door onze nieuwe secretaris Rishmie Chotkan. Zij heeft een eerste stap gezet om deze jongeren te benaderen. Jongeren die zich inzetten om ouderen een hart onder de riem te steken én begrijpen hoe belangrijk het is om betrokkenheid te tonen.
Geven is het nieuwe krijgen! Wij kijken als bestuur met een positieve blik terug op deze heugelijke dag! Tegelijkertijd gaan we verder met het uitdelen van de kerstbroden in de wijken van Den Haag.. tot aan Rotterdam.
Namens het bestuur van Stichting Dunya Nederland wensen wij u allen prettige kerstdagen!
Met vriendelijke groet, Bestuur Stichting Dunya Nederland Voorzitter, Lucia Baboelal Penningmeester, Galiel Wagid Hossain” Secretaris Rishmie Chotkan