1 daagse Bus trip naar Roermond op 15 augustus 2018

Om de bus trip op een leuke manier te overbruggen is er in de bus een bingo georganiseerd met prachtige prijzen,die beschikbaar zijn gesteld door sponsoren. Voor de hoofdprijs (Bingo) Akash Basmati rijst is door Sharina Mattes-Tewarie gesponsord, en de andere Bingo prijzen door Sharda en Stichting Dunya Nederland. Berline bollen gesponsord door Bakkerij Ashok, Wijn slijterij Chan en de Bara’s zijn gesponsord door Arti Janki. Hiervoor ons hartelijke dank aan alle sponsoren en vrijwilligers.

Hierbij enkele reacties over deze bus trip naar Roermond:
Dank u wel dunya .
Groetjes trishala
Lucia Baboelal: Trishala is tien jaar
Lucia Baboelal: Dat is leuk dan kan dunya ook zien.Wat kinderen van dunya vinden
Goedemorgen Sharda, wil je nog van harte bedanken voor de gastvrijheid mbt. de. busreis ik heb ontzettend genoten en complimenten voor het goed organiseren.
Dames weer een super uitje van st. Dunya geslaagd en wel. Zowat een ieder heeft flink geschopt. Wil Wahieda en Radha bedanken voor hun inzet
Bedankt voor deze mooie dag , Dames. Was super leuk.
Wat een superleuke dag was het. Heel goed georganiseerd. En wat zijn we verwend met drinken en lekkers. Klasse hoor organisatoren van st Dunya Nederland. De sfeer in de bus was ook super gezellig!!!!
Was weer inderdaad super leuk. Bedankt Lucia, Sharda en iedereen die zo hard heeft gewerkt voor ons