1 daagse Bus trip naar Antwerpen op 25 augustus 2018

1-daagse Trip Antwerpen met Stichting Dunya Nederland.
In de vroege ochtend (09.00u) op zaterdag 25 augustus 2018 vertrokken we. De reis begon met een heerlijk ontbijtje in de bus (warme koffie/thee en een gesponsorde berlinebol door Bakkerij Ashok) Gevolgd door een gezellig spelletje, BINGO! Een paar leuke én smaakvolle prijzen zijn gewonnen met de volle kaarten! We sloten de heenreis af met warme, smaakvolle bara’s (gesponsord door Neelam).

Aangekomen in Antwerpen waren we gezegend met zonnestralen!We zijn afgezet bij een zaterdag markt(je) waar we konden genieten van fruit, allerlei specerijen en leuke hebbedingetjes.Loopafstand van de Meir, centrum van Antwerpen. Iedereen had ruim de gelegenheid om op eigen houtje te wandelen en dat is goed gelukt. Er was gezorgd voor een plattegrond met de hoogtepunten! (altijd handig!).

Antwerpen staat bekend om de overheerlijke wafels, frietjes, diamantenstraat en goed shoppen!

Na ruim 6 uren gewandeld te hebben in het fijne Antwerpen was het tijd om terug te keren. De een meer geshopt dan een ander maar iedereen was voldaan.Keurig op tijd vertrokken we exact om 18.00u terug naar Den Haag (op/afstapplaats: Zuiderpark). De terugreis vloog voorbij want het was tijd voor een wijntje én gezellig bingo. Dit keer kon er een hoofdprijs gewonnen worden, namelijk een zak Akash Basmati Rijst (gesponsord door Sharina Mattes-Tewarie). Deze is ook gewonnen door een trouwe deelnemer (mevrouw Lucia S.)

Al met al kijken we terug op een succesvolle 3e busreis in één maand tijd.

Niet iedereen is in de gelegenheid om zelfstandig naar een andere stad te reizen voor een gezellig dagje uit. Middels de busreizen die Stichting Dunya Nederland organiseert, proberen wij ook hen op sleeptouw mee te nemen. Deze dagjes uit worden zeer gewaardeerd en mede daarom streven wij ernaar om dit vaker te organiseren.
Een betaalbaar én verzorgde dagreis.

Stichting Dunya Nederland zet zich voornamelijk in voor (50+) vrouwen die behoefte hebben aan een spraakbaak,activering en motivering “Out of the comfort zone”.

Ziet u aanknopingspunten om uw steentje bij te dragen?
Organiseert u een event en wilt u ook deze mensen de kans geven op een leuk dagje? Dan gaan wij graag met u in gesprek.

Dit Verslag is gemaakt door Rishmie Chotkan
De andere Bingo prijzen zijn door Sharda en Stichting Dunya Nederland gesponsord.
Hiervoor ons hartelijke dank aan alle sponsoren en vrijwilligers die hier aan hebben bijgedragen.